اجتماعیافغانستانعکس روزگزارش ویژه

وضعیت بد کارمندان رسانه‌ها؛ مجری خبر پیشین تلویزیون آریانانیوز در جاده‌های کابل دست‌فروشی می‌کند

بیان‌نیوز

موسی محمودی، مجری خبر پیشین تلویزیون آریانانیوز در جاده های کابل دست‌فروشی می‌کند و این موضوع، واکنش‌های گسترده‌ای کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته است.

تصاویر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که این مجری خبر پیشین تلویزیون آریانانیوز در جاده‌های کابل سمبوسه می‌فروشد.

مبصر معروف، از فعالین رسانه‌یی با انتشار تصویری از دست‌فروشی محمودی گفته است که این نشان‌دهنده حال و روز اکثر کارمندان

رسانه‌ها و خبرنگاران در افغانستان می‌باشد.

او در صفحه‌ی فیس‌بوک خود نوشته است:«برخی به نام حامی خبرنگار دکان باز کرده‌اند و در دوران جمهوریت پول‌های هنگفتی به جیب زدند و به خارج برده‌اند.»

او همچنان افزوده که نهادهای حامی رسانه‌ها هنوزهم به‌نام خبرنگار از موسسات، دونرها و حتا از طالبان توقع کمک و پول دارند.

در همین حال، حسین ناصری نیز از فعالین رسانه‌یی در فیس‌بوک خود نوشته که با استقرار حاکمیت طالبان در افغانستان، شمار زیادی از مسوولان نهادهای مدافع حقوق رسانه‌ها فرار کردند، فهرست‌هایی از قوم و خویش‌شان را تهیه و به کشورهای اروپایی انتقال داند.

او در ادامه نوشته است:«اما آن‌چه نگران‌کننده و تاسف‌برانگیز است، حال و روز بازماندگان از این قشر هستند که این روزها بدترین روزهای زندگی‌شان را سپری می‌کنند.»

این فعال رسانه‌یی همچنان گفته که در این نگاه مجری خبر(موسی محمودی) یکی از رسانه‌های کابل دیده می‌شود که بنابر تنگ‌دستی و بیکاری، مسلک خود را کنار گذاشته و از طریق فروش سمبوسه در کوچه‌های کابل، روزگار می‌گذرانند.

 

Related Articles

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button