جهان

درگیری مسلحانه میان نیروهای انتظامی ایران و مهاجمان جیش‌العدل پس از پنج ساعت همچنان ادامه دارد

بیان‌نیوز – مقام‌های ایرانی اعلام کرده‌اند که یک پایگاه نظامی در راسک و چابهار این کشور بامداد امروز پنج‌شنبه(۱۶ حمل) از سوی مهاجمان مسلح «جیش‌العدل» مورد حمله قرار گرفته است.

به گفته‌ی مقام‌های امنیتی این کشور، سه نیروی امنیتی ایرانی در درگیری با مهاجمان جان باخته‌اند و درگیری‌های مسلحانه با گذشت پنج ساعت همچنان ادامه دارد.

مجید میراحمدی، معاون وزیر داخله‌ی ایران به رسانه‌های این کشور گفته است: «تروریست‌ها به مقر انتظامی دریابانی متعلق به مرزبانی و مقر سپاه در راسک به‌طور هم‌زمان حمله کردند. ضمن این‌که در مسیر اعزامی نیروهای کمکی هم کمین‌گذاری شده بود تا از اعزام نیروها برای کمک‌رسانی ممانعت به عمل آید.»

هم‌زمان با این، خبرگزاری تسنیم متعلق به سپاه پاسداران ایران گزارش داده است که در جریان پنج ساعت گذشته، دو تروریست جیش‌العدل کشته شده است.

به گزارش این خبرگزاری، مهاجمان جیش‌العدل در ابتدای درگیری در شهرستان راسک از ارتفاقاعات سمت بیمارستان راسک به مقر سپاه آتش گشودند که با پاسخ متقابل نیروهای سپاه مواجه شدند.

همچنان خبرگزاری تسنیم گزارش داده است که مهاجمان، نیروهای بومی بلوچ را در دسته رزمی بخش «پارود» در مسیر راسک – ایران‌شهر هدف قرار داده‌اند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار نوارهای تصویری از جریان درگیری‌های مسلحانه در راسک و چابهار، مدعی شده‌اند که درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

ویدیوهای منتشرشده نشان می‌دهد که این درگیری‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان گسترش یافته است.

Related Articles

Back to top button