جهان

چهار پاکستانی در پی تیراندازی نیروهای مرزی ایران کشته شدند

بیان‌نیوز – رسانه‌های پاکستانی به نقل از مقام‌های پولیس این کشور گزارش داده‌اند که صبح روز پنج‌شنبه(۱۰ جوزا) چهار شهروند پاکستانی بر اثر تیراندازی نیروهای مرزی ایران کشته شده‌اند.

به گزارش روزنامه‌ی دان، این رویداد در منطقه مرزی «واشوک» از مربوطات ایالت بلوچستان رخ داده که دو نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

داون به نقل از یک مقام ارشد امنیتی گزارش داده که قربانیان در منطقه مرزی پاکستان نشسته بودند که نیروهای ایرانی در داخل مرز پاکستان شروع به تیراندازی و آنها را کشتند.

یک مقام مستقر پاکستانی در مرز گفته که اتباع پاکستانی کشته و زخمی شده در تامین نفت قاچاق از ایران دست داشتند و یکی از زخمیان نیز گفته است که در انتظار محموله نفتی بودند که نیروهای ایرانی تیراندازی کردند.

رسانه‌های ایرانی گزارش داده‌اند که نیروهای مرزی این کشور به سوی گروهی از «سوخت‌بران» در منطقه مرزی سراوان در ولایت سیستان و بلوچستان تیراندازی کرده‌اند که دستکم چهار کشته و چهار مجروح برجای گذاشته است.

وبسایت «حال‌وش» که اخبار سیستان و بلوچستان را پوشش می‌دهد گزارش داده است که سوخت‌بران کشته و مجروح‌شده اهل بلوچستان پاکستان بودند و چهار سوخت‌بر دیگر هم در جریان این تیراندازی ناپدید شده‌اند.

رسانه‌های دولتی ایران به‌صورت غیرشفاف گزارش داده‌اند که در نتیجه تیراندازی نیروهای حکومتی جمهوری اسلامی در دو ولایت مازندران و سیستان و بلوچستان به کشته شدن دست‌کم ۵ نفر و مجروح شدن ۴ تن منجر شده است.

Related Articles

Back to top button